Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Google dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj.
Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu i mediave sociale. Nëse ndërveproni me klientët tuaj përmes komenteve, ky është marketingu i mediave sociale. Dhe nëse krijoni përmbajtje tërheqëse që shfaq vlerat dhe historinë e markës suaj, ky është gjithashtu marketingu i mediave sociale.
Google është miku juaj. Ai mund t’ju shuajë kuriozitetin, por edhe të ndihmojë biznesin tuaj. Me një kërkim të fjalëve kyçe (keyword research) ju mund të zbuloni disa fusha tepër interesante për të cilat mund të flisni apo të bazoni fushatën tuaj. Fjalët kyçe tregojnë pyetjet që audienca juaj mund të jetë duke bërë ose informacionin që ata dëshirojnë të marrin. Bazoni fushatën në kontent për të cilin e dini që ka njerëz të interesuar.